Blogi aloitettu: 12.6.2007
Blogimerkintöjä: 1 kpl
  • 28.09.200728.9.2007 klo 16:51

    Tänään heräsin klo 6.49. Tänään meillä oli koulussa koulukuvaus, joten piti pestä pää, kun en käynyt eilen suihkussa. Koulu alkoi klo 8.05. Lähdin kouluun pyörällä klo 7.45. Minua väsytti. Koulussa oli saksaa, musaa, Fykee(Fysiikkaa ja kemiaa), Enkkuu, Hissan koe ja koulukuvaus. Luokkakuva otettiin pihalla. Otin myös kaverikuvan. Kuvaan tuli minä, Pipsa ja Sandra. Koulun jälkeen menin kotiin. Johanna(äitipuoli) haki minut sieltä. Menin iskälle. Iskällä tein läksyt ja menin nettiin. Aion vielä hoitaa hevosia ja tehdä kanavatyötä.

    Hyvää viikonloppua!!!

    T: Miia:)

    Takaisin blogimerkintöihin


Älypää tiedottaa

  • Älypää toivottaa hyvää juhannusta kaikille pelaajille!

    18.6.2026

    Juhannustaiat, sauna, kokko, tanssit, hyvä ruoka ja yötön yö, tämä kaikki on taas täällä - unohtamatta tietenkään Älypään Juhannus-visaa!

    Kaunista ja oikein hyvää juhannusta Älypään pelaajille!

  • Älypää toivottaa kaikille äideille oikein hyvää äitienpäivää!

    10.5.2026

    Kukkia, kakkua, onnitteluja, niistä on perinteinen äitienpäivä tehty! Liput liehuvat taas äitien kunniaksi, ja Älypään Äitienpäivävisassakin juhlistetaan äitien omaa päivää! Älypää toivottaa oikein hyvää äitienpäivää kaikille äideille!

    Muista myös kokeilla Älypään perinteistä Äitienpäivä-visaa.

  • Kuplivan hauskaa vappua kaikille Älypään pelaajille!

    30.4.2026

    Taas on aika korkata simapullot, puhaltaa serpentiinit ilmaan ja valita juuri se itselle sopivin vappupallo! Juhlatunnelmaan voi virittäytyä myös Älypään perinteisen Vappuvisan parissa. Oikein hauskaa vappua kaikille pelaajille!

    Testaa tietosi Vappuvisassa!

Lue lisää tiedotteita