29.12.200729.12.2007 klo 13:53
Jee! Kolme yötä synttäreihin ja uuteen vuoteen!!! Tänään heräsin n. klo 10.10. Menin iskälle klo 11.10:) Sitten tulin käymään älypäässä:)
Aion vielä ratsastaa ja kattoo yhden leffan tänään:) Oon yhden rtai kaks yötä täällä iskällä:)
En nyt kerkiä kirjoittaan enää...:(
Täytyy mennä pelaan!!!
Älypää tiedottaa
Älypää toivottaa hyvää juhannusta kaikille pelaajille!
18.6.2026
Juhannustaiat, sauna, kokko, tanssit, hyvä ruoka ja yötön yö, tämä kaikki on taas täällä - unohtamatta tietenkään Älypään Juhannus-visaa!
Kaunista ja oikein hyvää juhannusta Älypään pelaajille!Älypää toivottaa kaikille äideille oikein hyvää äitienpäivää!
10.5.2026
Kukkia, kakkua, onnitteluja, niistä on perinteinen äitienpäivä tehty! Liput liehuvat taas äitien kunniaksi, ja Älypään Äitienpäivävisassakin juhlistetaan äitien omaa päivää! Älypää toivottaa oikein hyvää äitienpäivää kaikille äideille!
Muista myös kokeilla Älypään perinteistä Äitienpäivä-visaa.
Kuplivan hauskaa vappua kaikille Älypään pelaajille!
30.4.2026
Taas on aika korkata simapullot, puhaltaa serpentiinit ilmaan ja valita juuri se itselle sopivin vappupallo! Juhlatunnelmaan voi virittäytyä myös Älypään perinteisen Vappuvisan parissa. Oikein hauskaa vappua kaikille pelaajille!
Testaa tietosi Vappuvisassa!