Känädän gp12.6.2007 klo 14:39
 Oli kyllä sunnuntaina jännittävin F1 gp sitten viime vuoden Unkarin sadekisan. Tosi paljon tapahtumia ja kaikkea muuta sählinkiä. Onneks Kubica selvisi säikähdyksellä pahan näköisestä mällistä muuriin. Pahimman näköinen kolari pitkään aikaan ( Ralf Indianapolis 2004, Trulli Silverstone 2004, Alonso Interlagos 2003...).
GP:n paras kohta oli, kun Sato ohitti itsensä Fernando Alonson.
Tällaisia pitäisi f1 kisojen olla, ei tietenkään kaikkien, koska siitä tulisi "inflaatio"
Älypää tiedottaa
Älypää toivottaa hyvää juhannusta kaikille pelaajille!
18.6.2026
Juhannustaiat, sauna, kokko, tanssit, hyvä ruoka ja yötön yö, tämä kaikki on taas täällä - unohtamatta tietenkään Älypään Juhannus-visaa!
Kaunista ja oikein hyvää juhannusta Älypään pelaajille!Älypää toivottaa kaikille äideille oikein hyvää äitienpäivää!
10.5.2026
Kukkia, kakkua, onnitteluja, niistä on perinteinen äitienpäivä tehty! Liput liehuvat taas äitien kunniaksi, ja Älypään Äitienpäivävisassakin juhlistetaan äitien omaa päivää! Älypää toivottaa oikein hyvää äitienpäivää kaikille äideille!
Muista myös kokeilla Älypään perinteistä Äitienpäivä-visaa.
Kuplivan hauskaa vappua kaikille Älypään pelaajille!
30.4.2026
Taas on aika korkata simapullot, puhaltaa serpentiinit ilmaan ja valita juuri se itselle sopivin vappupallo! Juhlatunnelmaan voi virittäytyä myös Älypään perinteisen Vappuvisan parissa. Oikein hauskaa vappua kaikille pelaajille!
Testaa tietosi Vappuvisassa!