Heippa rallaa!17.4.2008 klo 16:00
Moi taas!
Onks joku teist menos viikonloppuna Upilan leirille?
Kertokaa mulle jos meette ku mäki meen sinne 18.4-20.4.08!
Oottehan jo pelannu mun ja mun kamun Salkkari visaa?
Sen nimi on Salatut elämät 2!
Tykkääks
kukaa teist Simpsoneist? Mä tykkään!
Älypää tiedottaa
Älypää toivottaa hyvää juhannusta kaikille pelaajille!
18.6.2026
Juhannustaiat, sauna, kokko, tanssit, hyvä ruoka ja yötön yö, tämä kaikki on taas täällä - unohtamatta tietenkään Älypään Juhannus-visaa!
Kaunista ja oikein hyvää juhannusta Älypään pelaajille!Älypää toivottaa kaikille äideille oikein hyvää äitienpäivää!
10.5.2026
Kukkia, kakkua, onnitteluja, niistä on perinteinen äitienpäivä tehty! Liput liehuvat taas äitien kunniaksi, ja Älypään Äitienpäivävisassakin juhlistetaan äitien omaa päivää! Älypää toivottaa oikein hyvää äitienpäivää kaikille äideille!
Muista myös kokeilla Älypään perinteistä Äitienpäivä-visaa.
Kuplivan hauskaa vappua kaikille Älypään pelaajille!
30.4.2026
Taas on aika korkata simapullot, puhaltaa serpentiinit ilmaan ja valita juuri se itselle sopivin vappupallo! Juhlatunnelmaan voi virittäytyä myös Älypään perinteisen Vappuvisan parissa. Oikein hauskaa vappua kaikille pelaajille!
Testaa tietosi Vappuvisassa!